بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم
تلفن:02188950000
ایمیل: rtl.automatic@gmail.com

پنل اس ام اس چیست ؟ شاید این سوالی باشد که برای خیلی از شما عزیزان جی پیامکی پیش آمده باشد. حتما روزانه پیامک های تبلیغاتی مختلفی به گوشی ارسال می شود. اگر دقت کرده باشید حتی اگر اس ام اس تبلیغاتی خود را نیز بسته باشید باز یک سری پیامک تبلیغاتی برای شما ارسال می شود!

در واقع اینگونه پیامک ها از طریق پنل های اس ام اس ارسال می شود. فرض کنید شما می خواهید برای کسب و کار خود تبلیغ کنید، قطعا برای انتخاب نوع تبلیغ سرگردان خواهید شد اما جی پیامک بهترین و کم هزینه ترین راه شما برای تبلیغات است ! در ادامه با ما همراه باشید تا به پنل اس ام اس بپردازیم.

چرا باید پنل اس ام اس داشته باشیم ؟

همانطور که خودتان می دانید زندگی امروزی بدون گوشی موبایل غیر ممکن است. پس تبلیغات از طریق اس ام اس بهترین بازدهی را نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد. از طرفی هزینه کمتر این روش نسبت به سایر روش ها می تواند انتخاب ها را به سمت پنل اس ام اس سوق دهد. از طرفی پنل های جی پیامک ، امکان بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده را دارد ، بدین ترتیب هزینه های شما نیز هدر نمی رود. در نتیجه تبلیغات از طریق پنل اس ام اس هم از نظر بازدهی ، هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان به صرفه تر از سایر روش هاست.

از سایر مزیت های پنل اس ام اس نسبت به سایر روش های تبلیغاتی می تواند به موجود بودن بانک شماره های آماده اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

فرض کنید شما در شهر تهران ، منطقه نارمک هستید. می توانید از طریق پنل اس ام اس جی پیامک قسمت ارسال از روی نقشه منطقه نارمک را انتخاب کرده و فقط به آن ناحیه ارسال کنید. همینطور ممکن است بخواهید در سایر مناطق تبلیغات انجام دهید. باز هم از روی نقشه می توانید مناطق مورد نظر خود را پیدا کرده و فقط به آن ها پیامک دهید.

گاهی اوقات ممکن است کسب و کارتان مربوط به شغل خاصی باشد، در این صورت تبلیغات عمومی و ارسال نقشه و … اصلا به کارتان نمی آید زیرا بازار هدف را مشخص نمی کنند و علنان هدر دادن هزینه است !

خوب در اینجا می توانید از امکان ارسال به مشاغل به تفکیک استان جی پیامک استفاده کنید. مشاغل مورد نظر را انتخاب کنید و فقط به آن ها پیامک ارسال کنید و ده ها روش حرفه ای دیگر !

می بینید که جی پیامک برای حل مشکلی چندین راه حل دارد. پس وقت و هزینه خود را هدر ندهید و با کمترین هزینه بهترین بازدهی را داشته باشید.

این ها تنها۲ امکان از امکانات جی پیامک است ، اگر می خواهید با ۴۰+ امکان حرفه ای دیگر آن آشنا شوید کلیک کنید تا با آن ها آشنا شوید.

اگر سوالی دارید ، کارشناسان جی پیامک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند : ۰۲۱۴۱۲۵۶۲۸۲

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *