سوالات متداول

سوالات متداول

پنل پیامکی چیست ؟

یک سامانه تحت وب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی ، اطلاع رسانی ، برگزاری مسابقه ، نظرسنجی ، دریافت پیامک و… که کلیه کارهای تبلیغات پیامکی شما را انجام می دهد.

آیا برای استفاده از این پنل های به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز داریم ؟

خیر ، این سامانه تحت وب بوده و به هیچ نرم افزار یا سخت افزاری نیاز ندارید.

برای استفاده از جی پیامک نیاز به اینترنت سرعت بالا داریم ؟

خیر ، سامانه به گونه ای بهینه شده که با اینترنت های کم سرعت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

می توانیم دمو پنل را ببینیم ؟

بله ، کافیست به آدرس sms.gpayamak.ir رفته و نام کاربری و کلمه عبور را test وارد کنید تا با امکانات پنل آشنا شوید.

امکان تست رایگان پنل وجود دارد ؟

بله ، هر پنلی را که انتخاب کنید به مدت ۳ روز می توانید بدون پرداخت هزینه از امکانات آن دیدن فرمایید.

محدودیت ارسال پیامک چقدر است ؟

هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید به صورت نامحدود پیامک ارسال کنید.

هزینه های پنل چکونه است ؟

هزینه اجاره پنل سالانه است که در قسمت تعرفه ها ذکر شده است. میزان شارژ هم بستگی به مصرف شما دارد.

آیا دریافت پیامک هزینه دارد ؟

خیر ، دریافت پیامک کاملا رایگان است.

امکان استفاده از پنل در نرم افزارها و سایت های خودمان را داریم ؟

بله ، برای کلیه سیستم های مدیریت محتوا افزونه قرار داده شده است، برای زبان ها برنامه نویسی نیز نمونه کدها آماده است.

آیا امکان ارسال به خطوط بلک لیست ممکن است ؟

بله ، شما می توانید پیامک های اطلاع رسانی خود را پنل های طلایی یا الماس جی پیامک به خطوط بلک لیست ارسال کنید.

آیا امکان خرید خط دلخواه وجود دارد ؟

بله ، هر خطی که مایل به خرید آن هستید را می توانید از سیستم به صورت آنلاین خریداری نمایید.

آیا امکان تبدیل خط تلفن به خط ارسال پیامک ممکن است ؟

بله ، شما می توانید خط مورد نظر خود را با پیش شماره ۰۲۱ خریداری کرده و با آن پیامک بفرستید.

بازگشت هزینه پیامک های ارسال به بلک لیست چگونه است ؟

تمامی هزینه پیامک های ارسال شده به خطوط بلک لیست ( همراه اول ، رایتل ، تالیا ) قابل بازگشت است اما متاسفانه در ایرانسل این امکان میسر نیست.

آیا امکان تست امکانات نمایندگی وجود دارد ؟

بله ، ۳ روز فرصت دارید تا بدون پرداخت هزینه از پنل نمایندگی استفاده کرده و امکانات آن را مشاهده کنید.

برای دریافت نمایندگی باید سایت داشته باشیم ؟

خیر ، هیچ اجباری به داشتن سایت نیست. اما اگر میخواهید با نام و لوگو اختصاصی پنل بفروشید باید سایت و یا حداقل دامنه داشته باشید.

پشتیبانی کاربران نماینده به عهده کیست ؟

پشتیبانی عمومی به عهده خریدار پنل نمایندگی است اما پشتیبانی از نماینده به عهده جی پیامک می باشد.

آیا محدودیتی در ایجاد کاربر نماینده وجود دارد ؟

خیر ، شما می توانید بی نهایت کاربر و نماینده ایجاد کنید.

برای دریافت نمایندگی نیاز به ثبت شرکت داریم ؟

خیر ، نیازی به ثبت شرکت ندارید.

برای دریافت نمایندگی به دفتر کار و خط ثابت نیاز داریم ؟

خیر ، استفاده از پنل نمایندگی هیچ پیش نیازی ندارد.

سود حاصل از شارژ کاربر چگونه محاسبه می شود ؟

برای مثال اگر تعرفه شما ۱۰۶ ریال باشد و تعرفه کاربرتان ۱۲۰ ، به ازای هر پیامک ۱۴ ریال به حساب شما واریز می شود.

برای دریافت نمایندگی نیاز به درگاه پرداخت داریم ؟

خیر ، اگر داشته باشید سود مستقیم به حساب شما واریز می شود اما اگر نداشته باشید ، هزینه به اعتبار پنل شما افزوده خواهد شد. همینطور هر وقت تمایل به واریز به حساب داشتید می توانید درخواست خود را از طریق تیکت ارسال کرده تا هزینه مورد نظر از اعتبار پنل شما کسر و به حساب بانکیتان واریز شود.

امکان واریز اعتبار پنل به حساب بانکی ممکن است ؟

بله ، شما می توانید درخواست خود را از طریق تیکت ثبت کنید تا مبلغ مورد نظر از اعتبار شما کسر و به حسابتان واریز شود.

در صورت داشتن سوال چگونه کمک بگیریم ؟

در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانان جی پیامک آماده پاسخگویی به تیکت های شما هستند.

سود حاصل از فروش پنل چگونه به حساب واریز می شود ؟

شما می توانید از درگاه بانکی استفاده کنید، اما اگر درگاه بانکی نداشته باشید هزینه بر روی اعتبار پنل شما اضافه خواهد شد.

پاسخ خود را در لیست بالا پیدا نکرید ؟

کارشناسان جی پیامک آماده پاسخ به سوالات شما هستند.