بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم
تلفن:02188950000
ایمیل: rtl.automatic@gmail.com

پنل اس ام اس برای مراکز درمانی و آزمایشگاه ها

سامانه پیامکی برای مراکز درمانی و آزمایشگاه ها

اگر شما مدیر یک مرکز درمانی وبهداشتی هستید ، سامانه پیامکی می تواند به شما کمک کند که از طریق ارسال پیامک انبوه، با مخاطبان و مراجعه کنندگان خود ارتباط برقرار کنید.
راهکار های ارتباطی میان بیمار و پزشک در نخستین نگاه سبب ایجاد رابطه صمیمانه تر و سهولت در نوبت دهی و مراجعه میشود.
با استفاده از جی پیامک شما میتوانید نظر سنجی برای مراکز درمانی و بهداشتی خود بگذارید و نظر مخاطبان خود را بدانید ، همین طور با استفاده از این سامانه از انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود مطلع می شوید.

کاربرد ها و مزایای پنل اس ام اس در آزمایشگاها

ارتباط با بیماران

۱ – یاداوری: بعضی از بیمار ها برای انجام آزمایش های مربوطه ۸ساعت قبل از آزمایش نباید چیزی میل کنند ، شما می توانید از طریق یک اس ام اس ۸ساعت قبل از آزمایش او را از این قضیه مطلع سازید با این کار بیمار بهتر درک می کند که او برای مطب شما اهمیت دارد. همچنین چکاب های سالانه و … را می توانید اطلاع دهید.
۲ – لغو: برحسب اتفاقاتی برای دکتر و برای مرکز درمانی نوبت بیمار لغو و یا به تعویق افتاده است و با استفاده از این سامانه پیامکی به بیمار اطلاع داده میشود.

۳ – اطلاع از نتایج آزمایش: با استفاده از این سامانه جی پیامک آزمایشگاه ها زمان جواب آزمایش را اطلاع میدهند و اگر بیمار مشغله زیادی داشته باشد می توانند جواب آزمایش را به ایمیل ایشان ارسال کنند.
۴ – نوبت دهی به بیمار: با استفاده از این سامانه پیامکی میتوان ساعت نوبت بیمار را به صورت اتوماتیک یاد اوری کرد. ارائه سامانه پیامکی این امکان را فراهم می کند تا افراد به سهولت و با کمترین زمان و هزینه بتوانند نوبت گیری نماند .
۵ – ارزیابی خدمات ارائه شده : با استفاده از جی پیامک تمام خدمات آزمایشگاه در نظر سنجی قرار داده میشود و بیماران می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با شما در میان بگذارند.
۶ – ارسال نقشه ای: شما می توانید پیامک های تبیغاتی خود را به مناطق خاص ارسال کنید . فرض کنید آزمایشگاه شما در منطقه نارمک قرار دارد، با استفاده از نقشه براحتی می توانید فقط به منطقه نارمک و یا هر منطقه دیگر که مایل به تبلیغ هستید ارسال کنید.

نتیجه گیری

با استفاده از پنل اس ام اس میتوانید کارایی مراکز درمانی را بالا برده و خدمات را بهتر ارائه کنید. همچنین با این کار رضایت مخاطبان و مراجعه کنندگان را بالا برده و علاوه بر این که در سرعت و هزینه صرفه جویی میکنید ، کار سخت نوبت دهی نیز با این سامانه راحت تر میشود و با استفاده از ویژگی صندوق انتقادات و پیشنهادات و نظر سنجی کارایی آن مرکز را بالا می برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *