بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم
تلفن:02188950000
ایمیل: rtl.automatic@gmail.com

پنل اس ام اس برای آرایشگاه ها و سالن ها

اگر شما صاحب سالن های آرایشی و پیرایشی زنانه و مردانه هستید، در روزهای خاصی مشتری ندارید.
با استفاده از سامانه پیامکی شما میتوانید برنامه ریزی منظمی برای نوبت های سالن زیبایی خود داشته باشید و از طریق ارسال محله ای و نقشه ای مشتری های زیادی جذب کنید.

پنل اس ام اس برای آرایشگاه ها و سالن ها

  • نوبت دهی : شما با استفاده از این ویژگی سامانه به راحتی میتوانید نوبت دهی مشتریان خود را بدون تماس و صرفا از طریق اس ام اس انجام دهید.
  • لغو نوبت : میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی برای مشتریان خود امکاناتی بگذارید که قرار خود را از روز قبل تایید و یا کنسل کنند.
  • ارسال نقشه : با استفاده از این ویژگی شما میتوانید محیط کسب و کار خودتان را توسعه دهید و مشتری های زیادی از مناطق مختلف جذب کنید.
  • مسابقه پیامکی : شما میتوانید با اجرای یک مسابقه پیامکی و گذاشتن جوایز هیجان و شور و شوق در میان مشتری های خود به پا کنید که این امر باعث میشود به غیر از مشتری های فعلی شما، افراد دیگری نیز در این مسابقات شرکت کرده و مشتری شما شوند.
  • نظر سنجی : با استفاده از سامانه جی پیامک شما میتوانید تمام خدمات سالن زیبایی خود را نظر سنجی کنید واز نقاط ضعف و قوت خود باخبر شوید.
  • کدهای تخفیف : شما می توانید با ارسال تخفیفات به مشتریان خود آن ها را به مراجعه بیشتر به آرایشگاه شما ترغیب مکنید.
  • سیستم تبریکات : شما میتوانید تاریخ تولد و تاریخ ازدواج مشتری های خود را بپرسید و ثبت کنید و در آن روزها برای مشتری هایتان تخفیف و هدیه در نظر بگیرید.
  • یادآوری نوبت : شما با استفاده از سامانه جی پیامک میتوانید نوبت مشتری های خود را یادآوری کنید.

نتیجه گیری

با استفاده از سامانه پیامکی شما میتوانید به راحتی امور نوبت دهی خود را مدیریت کرده و همچنین میتوانید خدمات جدید، کدهای تخفیف روزانه یا ماهیانه ، فروش لوازم آرایش و بهداشتی، ارائه خدمات بهداشتی و … را از طریق ارسال پیامک به مشتریان اعلام نمائید. با استفاده از ارسال نقشه ای نیز مشتریان زیادی را به سالن خود جذب کنید.

این سامانه پیامکی ، علاوه بر کمک به رشد هرچه بیشتر کسب و کار شما، بهبود خدمات ارائه شده را نیز میسر می‌سازد و درصد رضایت مشتریان از سالن شما را بالا می برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *