بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم
تلفن:02188950000
ایمیل: rtl.automatic@gmail.com

نظرسنجی پیامکی راه اندازی کنید

سلام خدمت کاربران عزیز و همیشگی جی پیامک، امروز قصد داریم درباره امکان “نظرسنجی پیامکی” با شما صحبت کنیم. شاید گاهی اوقات بخواهید نظرات کاربران خود را در خصوص خدماتتان جویا شوید.برای این کار احتمالا به آن ها از طریق شبکه های اجتماعی پیام می دهید و یا ممکن است از طریق تماس تلفنی از این امر آگاه شوید اما یک روش دیگری به نام نظرسنجی پیامکی وجود دارد که بدون داشتن هزینه اضافی برای شما همه این کارها را به صورت شبانه روزی انجام می دهد.

ایجاد نظرسنجی پیامک

یکی از امکانات حرفه ای جی پیامک، ایجاد نظرسنجی پیامکی است که با آن می توانید نظرسنجی کنید. فرض کنید شما یک شرکت حمل و نقل دارید.
بعد از ایجاد نظرسنجی می توانید از کاربرانتان بخواهید نظرشان را در مورد خدمات شما با ارسال عبارت دلخواهی که شما تعیین کردید به شماره شما داخل پنل نظر خود را ثبت نمایند.

شما بی نهایت ایده را می توانید با این امکان پیاده سازی کنید. جالب است بدانید همانطور که اشاره شد کلیه این امور اتوماتیک انجام می شود و شما می توانید در پایان نتایج خود را در مشاهده کنید.

در آخر توجه داشته باشید که می توانید امکان پاسخگوی خودکار نیز برای نظرسنجی در نظر بگیرید تا کاربران از ثبت نظر خود مطلع شوند و این خود نیز در بهبود رابطه شما با کاربرانتان تاثیر خواهد گذاشت.

پس تا دیر نشده است پنل خود را سفارش دهید و علاوه بر پیامک رایگان و امکان نظرسنجی، از سایر امکانات جی پیامک نیز که در این صفحه قرار داده شده است بهره مند شوید.

این را نیز فراموش نکنید که پشتیبانی جی پیامک به صورت همه روزه به روش های مختلف تلفنی، تلگرامی و… آماده پاسخگویی به سوالات شما است. امید است بتوانیم شما را در رسیدن به نتایج بهتر زمینه تبلیغات یاری نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *