بارگذاری...

Pixi.

قالب حرفه ای پیکسی اولین بار در ایران توسط گروه اتوماتیک در سایت راستچین از سایت مرجع خریداری شده و بصورت حرفه ای فارسی سازی شده است.

آدرس:تهران خیابان الوند شمالی نرسیده به بلوار حکیم
تلفن:02188950000
ایمیل: rtl.automatic@gmail.com

ارسال اس ام اس به رده سنی خاص

یکی از امکانات اصلی جی پیامک امکان ارسال اس ام اس به رده سنی خاص است. شاید کسب و کار شما مربوط به هر رده سنی نباشد.

اگر کسب و کار شما این مدلی باشد قطعا پنل اس ام اس بهترین راه برای تبلیغات شما است. فرض کنید قرار باشد تبلیغات خود را از طریق تراکت و… انجام دهید.

این تراکت ها به دست عموم مردم خواهد افتاد و از آن جا که فقط مربوط به رده سنی خاصی است پس قطعا روش جالبی نخواهد بود و بازدهی کمی خواهد داشت.

اما پنل اس ام اس جی پیامک با قابلیت ارسال به رده سنی خاص این امکان را برای شما فراهم کرده است که به رده سنی خاصی پیامک ارسال کنید و از این رو با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را خواهید داشت.

هیچ گاه فراموش نکنید پنل های اس ام اس جی پیامک قابلیت تست ۳ روزه رایگان دارند پس می توانید بعد از تست این امکان و ۴۰ امکان حرفه ای دیگر پنل مورد را خریداری نمایید.

همینطور اگر پیامک های شما به شماره ها بلک لیست بخورد هزینه های آن ها به پنل بازگردانده می شود و از این رو متوجه هیچ ضرری نخواهید شد. در ادامه به بررسی چند مثال درباره ارسال به رده سنی خاص می پردازیم.

ارسال اس ام اس به رده سنی خاص

فرض کنید کسب و کار شما در زمینه کنکور است. خوب قطعا ارسال به کلیه رده های سنی برای شما زیاد جالب نیست زیرا همه افراد که کنکور ندارند پس باید به رده سنی خاص ویژه دانش آموزان ارسال کنید تا بازدهی مناسب را داشته باشید.

اگر برای همین کار از تراکت و… استفاده می کردید علاوه بر هزینه زیاد طراحی و چاپ کاغذ، چون به دست عموم مردم می رسید که به دلیل اینکه خیلی از آن ها کنکوری نیستند پس قطعا کمترین بازدهی را داشتید.

اگر سوالی دارید پشتیبانان جی پیامک آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

۰۲۱۴۱۲۵۶۲۸۲

پشتیبانی تلگرام : @gpayamak_sup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *